חגיגת יום הולדת 18

כיצד חוגגים יום הולדת 18

בין אם רוצים ובין אם לא, יום הולדת 18 מתקרב ועל כן כל שנותר לעשות זה להחליט כיצד מתכוונים להעביר אותו, האם בשינון של עוד נוסחה לקראת הבגרות במתמטיקה, או האם עם אנשים שאוהבים, מוזיקה טובה, וכן גם עם כוס בירה טובה – כי מזל טוב! אתם בגיל הנכון לעשות לחיים ולהתחיל לחלום על חיים שלמים אשר עומדים לפניכם ומחכים שאתם ורק אתם תעצבו אותם, כך שאין שום מגבלה אמתית, וכל עוד ישנו רצון ומעט תעוזה, אתם בדרך לבנות את החיים העצמאיים שלכם.

מבקשים להשתטות?

אם כן מה ניתן לעשות? ובכן זה הזמן להתפרע ועל כן נציין מגוון אופציות, כך שכל אחד יוכל להתחבר אל האופציה שיותר מדברת אליו. ראשית נציין שניתן ללכת למקום שמציע קריוקי, וזאת כי אין כמו לזייף ביחד לצד מוזיקה שמחפה על הכול, במיוחד לאחר שהשקתם לחיים. חלופה אחרת היא להזמין אמצעי קריוקי אליכם הביתה, כך שאין צורך לחוש בושה אל מול שאר הקהל. עבור אופציה מעין זו מומלץ להכין אוכל טוב ולבחור שירים שאוהבים, ופשוט להתחיל להשתטות לצד אווירה ביתית ונעימה.

פעילויות אקסטרים

רגע לפני שמתגייסים ולאחר מכן יוצאים לתור את העולם הגדול, אין כמו לחוות מגוון חוויות אקסטרים בארצנו היפה. מכאן שניתן לחפש אחר אטרקציה במרחק נגיעה (או לחלופין גם ניתן להצפין או להדרים), ולצד טיול מרתק גם לשלב טיולי סוסים, נסיעה בטרקטורון, סנפלינג, שיעורי גלישה וכדומה. פה ניתן למצוא אינספור אופציות נהדרות שכיף לעשות עם קבוצת חברים קרובה ומצומצמת, כאשר חשוב ביותר לציין שאין לשכוח להכין אוכל טעים כקינוח, וזאת כי תמיד אחרי פעילות מעין זו נהיים רעבים, כך שניתן לבחור בין שילוב של ארוחת שטח לבין מסעדה.

הצעות נוספות לבילוי

אם אתם מבקשים לקבל טעימה מהחיים הטובים של האנשים הגדולים, הרי שניתן להשכיר וילה עם בריכה לכמה שעות ואף ללילה. כיוון שאופציה זו כלל לא זולה, ניתן לבקש מכל מוזמן דמי השתתפות סמליים, ובנוסף להתאחד עם עוד חבר שחוגג יום הולדת 18 סביב התאריך שלכם, כך שתוכלו ליהנות כמה שיותר וכמובן שגם לשלם כמה שפחות – שווה!

אם אתם טיפוסים צנועים יותר שאוהבים אירועים קטנים ואינטימיים, ואם הבית שלכם מתאים לארח את כמות המוזמנים הרצויה וההורים משתפים פעולה, מומלץ לשקול לעשות מסיבת פג'מות משודרגת. במה מדובר? ובכן ניתן להזמין מסאג'יסטים הביתה, יועצת יופי שתעביר סדנה עבור מריחת לק, קומיקאי ואפילו שף פרטי בהתאם לטעמכם הקולינארי האישי – כך שגם ניתן ללמוד, גם ניתן לאכול טוב וגם מדובר בחוויה ייחודית שלא כל יום חווים.

אם אתם אוהבים מוזיקה טובה, אם יש לכם הרבה מוזמנים, אם אתם מבקשים מראש להבטיח שביעות רצון ואם אתם מבקשים מראש לנטרל הפרעות לא רצויות – הרי שמומלץ ביותר להשכיר אולם עבור מסיבות. עם זאת, פה יש לוודא שגודל האולם אכן מותאם לכמות המוזמנים, וזאת כי אם הוא גדול מדי תחושת האינטימיות הרצויה תיפגע, ואם האולם קטן מדי לא יהיה מספיק מקום לזוז. אי לכך יש להבין כמה אתם עומדים להיות ובהתאם לבחור את האולם הרצוי. כמו כן, יש לברר אודות העיצוב והאוכל במקום, וזאת על מנת שתצאו כמה שיותר מרוצים.

התאמה מלאה לאווירה הרצויה

עוד ראוי לציין שכאשר מחפשים אחר מקום למסיבה או אחר מקומות לאירועים קטנים ובוחרים באולם, יש לוודא שהוא ישדר קלילות ואף שהוא יכיל באופן מובנה מערכות תאורה וסאונד, וזאת כי עדיף למצוא אולם אירועים, שבין היתר גם יודע להכיל מסיבה אמתית, ולא כזה שבנוסף לכלל העלויות גם יצריך להשכיר לחוד ציוד הגברה. כמו כן, גם יש לוודא שהעיצוב מתאים לחבר'ה צעירים בני שמונה עשרה, וכמובן שגם יש לוודא שהאוכל שהאולם יודע להציע מתאים לאווירה של מסיבה ואינו מזכיר לרגע עוד אירוע רגיל.

לבסוף אין להתעלם מהפיל שנמצא ברחבת הריקודים, אין להתעלם מכך שאתם עומדים בסופה של תקופה אחת ונמצאים לקראת תחילתה של תקופה חדשה, כלומר אין לשכוח שאתם עומדים להתגייס ועל כן נציין שאין לחשוש, אלא פשוט לקחת כל סיטואציה ולהתמודד עמה על הצד הטוב ביותר, וזאת כי אין לחכות רק לסיים את הצבא, וזאת כי מדובר בתקופה מרתקת של חברויות, התאהבויות, אתגרים, מאמצים, יעדים, ריגושים, קשיים, שמחות, ושלל חוויות שפשוט יש לחוות, ולו על מנת להכיר את עצמכם מעט יותר טוב ועל מנת להמשיך ולגבש את האישיות שלכם כאנשים בוגרים. אי לכך אין לחשוש אלא יש להתרגש, ואם נחזור לעובדה שאתם עומדים לקראת מסיבה, נציין שזה הזמן לחגוג כמו שצריך, רגע לפני שמקבלים צו גיוס.

יום הולדת 18 – חגיגה שהיא הרבה יותר מציון גיל

לאור כל זאת יום הולדת 18 לא רק חוגג גיל אלא חוגג מאורע הרבה יותר גדול. גיל 18 מציין תקופות, נעורים, התרגשויות, סופים ושלל התחלות חדשות. אי לכך פרגנו לעצמכם עם יום הולדת 18 מושקע, בין אם הוא בבית ובין אם הוא על הרחבה. מה נותר? רק להבין את מי רוצים להזמין ולהגביר את הווליום.

דרך צלחה והמון מזל טוב!