בחירת אולם אירועים קטן במרכז

אירועים קטנים מצריכים לא פחות תשומת לב לפרטים ואף יותר מאלה המיועדים למאות משתתפים. הבחירה בקיום אירוע באווירה אינטימית אינו אומר שיש לוותר על איכות האירוח, עיצוב המקום והבידור. חיפוש אחר ברים בראשון לציון או באיזור המרכז יוביל ללא מעט מקומות שאמנם מציעים מבנה מתאים לאכלוס של כל אורחי האירוע, אולם לא תמיד ייתן מענה לצרכים הנלווים של בעלי האירוע והמארחים.

בין אם מדובר בחתונה, בר או בת מצווה, ברית מילה, יום הולדת או אירוע עסקי- לכל אירוע ישנם מאפיינים והמטרה היא לארח את המוזמנים במקום המעוצב בהתאם לאירוע, המשלב הסעדה עשירה ואיכותית ומעניק תנאים לקיום מסיבת ריקודים, הופעה או כל בידור אחר שיעלה על הדעת.

בין הפרמטרים החשובים בבחירת אולם אירועים קטן במרכז ובכלל:

  • גודל המקום– יש לתכנן את כמות המוזמנים ולהתאים לבחירת מקום האירוע. אין צורך לקיים אירוע בצפיפות כמובן, אולם גם לא נכון לקיים אירוע בן מאה מוזמנים באולם המיועד לחמש מאות אנשים, שכן האולם יראה ריק ואפקט השמחה ייפגם. באירועים בני מאתיים איש ופחות מכך מומלץ להתמקד באולמות קטנים ומהודרים.
  • עיצוב– לכל אולם אירועים ישנו העיצוב הבסיסי הבלתי ניתן לשינוי דוגמת שנדלירים ותאורה, ריהוט וכדומה, ויחד עם זאת קיימים אלמנטים רבים הפתוחים לשינוי בניהם עיצוב באמצעות מפות, פרחים, חופה במקרה הצורך, סידורי בלונים ועוד. כבר במעמד סגירת מועד ומקום האירוע עם בעל המקום ומנהל האירוע יש לתת את הדעת על העיצוב, להבטיח עיצוב מושקע שייתן מענה לאווירה הרצויה ולהחליט מה נמצא באחריות מי מהצדדים.
  • אוכל– חלפו שנים רבות מאז הימים בהם נהוג היה להגיש לאורחי האירוע בורקס פטריות ומנת רבע עוף בתנור, ושירות ההסעדה היום מחויב ללא פחות ממצוינות על מנת להבטיח אירוע איכותי ובמטרה להותיר רושם טוב על האורחים. לפני הכל יש לקבוע האם מבקשים אירוע בסגנון חלבי או בשרי, ולאחר מכן בשילוב עם חברת ההסעדה לבחור תפריט שיהיה עשיר ומלא באפשרויות מחד גיסא, ומזמין, טעים ומקורי מאידך גיסא. לא מעט אולמות קטנים מוותרים היום על שירות הסעדה ומשכירים את המקום בלבד, כך שהמארחים נאלצים לשכור את שירותי חברת הקייטרינג בנפרד. לא מדובר בהכרח בשיטה מומלצת, החיבור בין מקום מזמין ומעוצב למטבח מקומי טרי ועשיר יבטיח הן נוחות לבעלי האירוע והמארחים והן מחויבות של המקום לכל פרטי האירוע ולא רק לחלקו. במרבית המקרים גם מדובר בעסקה משתלמת יותר.
  • שירותים נלווים– באירועים לרוב נדרשים שירותי צלם ותקליטן כבסיס, ויש כאלה המעוניינים בשירותים נוספים כגון הפעלה לילדים, שולחנות משחק, אטרקציות ועוד. לא בהכרח שהאולם יספק את כל הללו, אולם באולמות רבים המספקים בית לאירועים קטנים נוהגים לשלב בין כוחותיהם ספקי משנה במטרה להעניק ללקוח חבילת שירותים מלאה ושלמה לצרכיו. יתרונות העסקה נמצאים גם בהיבט הכלכלי וגם בעובדה כי בעלי האולם ומנהליו נתקלים בבעלי מקצוע רבים בתחום האירועים, ויקשרו קשרים עסקיים רק עם הטובים והאמינים ביותר.