מועדון בת מצווה בראשל"צ

הגיעה השעה והבת הגיעה לגיל 12? הגיע הזמן ואתם מתכננים אירוע בת מצווה בראשון לציון? הכנו עבורכם מספר טיפים חשובים ביותר כדי לעזור לכם לתכנן את האירוע המוצלח של החיים.

מחפשים מועדונים או ברים בראשון לציון כדי לציין יום הולדת? אם אתם שואלים את עצמכם איך לחגוג, אז חגיגות בת מצווה משתנות מילדה לילדה, ואין חוקים מדויקים. חלק מאיתנו מעדיפים מסיבה אינטימית יותר ואחרים מעדיפים בת מצווש ענקית עם כל התוספות. אם אתם מחפשים מועדון בת מצווה בראשן לציון, אנחנו כאן בשבילכם. אנחנו יכולים להתאים לכם אולם אירועים שתואם לרצונות ולכוונות האישיות שלכם כך שתוכלו לערוך עבורכם מסיבת בת מצווה מדהימה ומיוחדת במקום מדהים.
כאשר מתכננים מסיבת בת מצווה חשוב לזכור שזו לא סתם עוד מסיבת יום הולדת. יש לתכנן ולארגן מסיבה משמעותית עבור הילדה ועבור יומה המיוחד עם חבריה ומשפחתה. יש אירועים המתרחשים רק פעם בחיים. ואחד הגדולים הוא בת מצווה. עבור נערת בת המצווה, זהו אחד מהימים הכי חשובים, והיא מצפה לו בכיליון עיניים. לכן, בחירת המקום בו יתרחשו חגיגות יום ההולדת היא אחד הדברים הראשונים שצריך לחשוב עליו.

מועדון בת מצווה בראשון לציון – קרוב לכולם ונוח להגעה

אז אתם בטח שואלים את עצמכם איך יודעים באיזה אולם לבת מצווה בראשון לציון לבחור?

בשביל שתוכלו לחגוג כמו שצריך, אתם צריכים לחשוב על מועדון מתאים שיספק לכם חוץ מהרבה חניה, אוכל באיכות גבוהה ועוגה וקינוחים מדהימים,  גם אקסטרות שיעשו את האירוע שלכם למדהים.
בבחירת מועדון מתאים אתם צריכים לוודא שתקבלו תמורה מלאה להשקעתכם – מועדון בת מצווה בראשל"צ כולל הכל, כל מה שילדת השמחה יכולה רק לחלום עליו ואפילו יותר. חשוב לבחור במועדונים שמציעים כניסה של שטיח אדום עם זיקוקים, שמלה חדשה ויפהפייה עם כתר, הזמנות מהממות עם תמונה של ילדת בת המצווה, ועוד ועוד. וכמובן שיספקו גם קייטרינג שלא מן העולם הזה.

יש לציין כי המיקום הוא בהחלט דבר קריטי בבחירה ובתכנון, כך שבדרך כלל כדאי לקבוע שהאירוע שלכם יהיה במרכז, ובת מצווה בראשון לציון יכולה להיות אידיאלית. העיר מרכזית וגדולה, ותהווה יעד נוח לרוב האורחים. אז להבדיל ממקומות דרומיים מאוד שם יש לא מעט אולמות אירועים, אולם לבת מצווה בראשון לציון יהיה מצוין.

אז מה כדאי לתכנן מראש?

  • בחירת המקום- כאשר בוחרים את המקום, חשוב להיות מקוריים, אך זה לא תמיד פשוט, במיוחד אחרי שכמה מילדות הכיתה כבר חגגו את בת המצווה שלהן. חשוב לבדוק שלמקום יש את כל הרשיונות וההיתרים שהחוק דורש – זה קודם כל הכי חשוב. כמו כן, חשוב להתאים את גודל האולם למספר המוזמנים הצפוי. אתם לא רוצים שהאולם יהיה גדול מדי וייראה ריק, ומצד שני אתם לא רוצים שתהיה צפיפות מורגשת. לרוב אירועי בת מצווה נערכים במקומות לאירועים קטנים, מאחר ומדובר במסיבות כיתה, חברים של החוגגים ולעיתים גם חברים של ההורים. אם אתם יודעים שצפוי לכם אירוע גדול יותר, היערכו בהתאם.
  • עכשיו מגיעים לסוגיית ההסעות. אם רוב המוזמנים גרים קרוב למועדון האירוע וההורים יכולים להסיע את הילדים ולאסוף אותם בסיום האירוע, כנראה שניתן לוותר על הסעות. אך אם אתם דואגים שילדים עלולים לא להגיע לאירוע בגלל בעיות הסעה, חשוב שתדאגו לפתרון הסעות עבור כולם.
  • נאום– כאשר חוגגים במקום כמו מועדון לבת מצווה, אחד מהרגעים המרגשים והחשובים של מסיבת בת המצווה הוא הנאום. אם אתם יותר מקורבים לדת, זה יכול להיות רעיון מקסים לבחור את אחת מנשות התנ"ך ולחלוק את סיפור חייה ואת תרומתה לעם היהודי. הנאום הוא גם הזדמנות מעולה להודות להוריה, למשפחתה ולחבריה על כל מה שהם עושים בשבילה.
  • הזמנות– כמה מוזמנים יש לכם? חשוב לבחור באולם אירועים שמגלה גמישות מבחינת מספר מוזמנים ושיכול לארגן את האולם בהתאם. כשאתם עורכים את רשימת המוזמנים, כדאי להיות רגישים. האם בכיתה של בת השמחה נהוג להזמין את כל הכיתה? בכל מקרה נראה כי זה הדבר הנכון לעשות. אם המסיבה קטנה מאוד ואין ביכולתכם להזמין את כל הכיתה, הזמינו רק מספר מצומצם ביותר של חברים או חברות, כדי לא לפגוע בשאר הילדים בכיתה.
  • אטרקציות– אילו פעילויות תרצו לכלול במסיבת בת המצווה? ריקודים? משחקים? פעילויות? שולחנות משחק? החגיגה יכולה לכלול פעילויות רבות כדי להעסיק את המשתתפים מכל הגילאים.
    אולמות ומועדונים לבת מצווה בראשון לציון המתמחים באירועים כאלה ידעו להמליץ לכם על כל מיני רעיונות יחודיים שיגרמו לאירוע שלכם להיות בלתי נשכח. יש כל מיני רעיונות מעניינים, כמו למשל לפתוח עמוד פייסבוק או אינסטגרם במיוחד עבור האירוע ולהקרין אותו על מסך לד או על קיר מרכזי של האירוע כדי שכולם יוכלו להגיב, לעשות לייקים ולראות את התגובות בזמן אמת על המסך.
  • הברכות הן בדרך כלל החלק המלחיץ ביותר של הערב עבור כלת בת המצווה. כדאי לנסות לכתוב משהו לבד ולא להשתמש בנוסח מהאינטרנט, כדי שיצא מקורי ומהלב. עדיף גם שיהיה כמה שיותר קצר כדי לא לשעמם את האורחים. אותו הדבר נכון גם לגבי מצגות. הרי בכל אירוע נהוג להכין מצגת עם תמונות וסרטונים של כלת השמחה. כדאי שהמצגת תהיה קצרה ולא משעממת מדי. כדאי גם שהמוזמנים יוכלו למצוא את עצמם בין התמונות כדי לשמור על עניין.
  • תמיד נחמד לקנות קצת הפתעות קטנות וגימיקים צבעוניים, למשל ברחוב כבר גלעדי בדרום תל אביב, כל מיני מנצנצים וזוהרים שעושים הרבה שמח. חשוב לדאוג שיהיה מי שיחלק לכולם את ההפתעות ברחבת הריקודים.
  • תפאורה– איך תרצו לקשט את המועדון? האם תרצו ללכת על נושא מיוחד מסוים או על הצבע האהוב על הילדה? האם הסגנון שלכם יותר אלגנטי או יותר כיפי? עם פרחים או בלונים או שניהם יחד? יש הרי כל כך הרבה אפשרויות לקישוט! נסו לבחור צבעים שמתאימים אחד לשני, או אולי בכלל תרצו לבחור בצבעים עונתיים.
  • אוכל! ואיך עוד לא דיברנו על אחד מהחלקים החשובים ביותר של האירוע? כמובן שאנחנו מדברים על האוכל! חשוב לבחור במועדון שמגיש תפריט מגוון המותאם אישית עבורכם ועבור האורחים הספציפיים שלכם. בין אם תבחרו בתפריט חלבי או שתבחרו דווקא בתפריט בשרי, חשוב לתת את הדדעת על תפריט כשר לגמרי. אבל בין אם אתם בוחרים בחלבי או בבשרי, חשוב שתוודאו להזין מנות מיוחדות עבור הילדים, שלא מתלהבים מאותן המנות שהמבוגרים אוהבים. המבורגר וצ'יפס למשל זו בחירה מצוינת, אך שניצל ופירה גם עושים את העבודה.
  • תיעוד– שוב גם לבחור צלם או צוות צילום טוב שיתעד את האירוע לשנים הבאות. אנחנו ממליצים להיפגש עם כמה צלמים לפני כן, לראות תמונות שלהם ולבדוק אם הוא מתאים לכם. חשוב גם לשאול את הצלם אם זה יהיה הוא עצמו שיצלם או מישהו מטעמו שיגיע לאירוע במקומו. כמו כן, כיום נהוג להזמין גם צלם מגנטים לאירוע בסדר גודל של בת מצווה.

איך קובעים מי ישב ליד מי?

האם תקבעו היכן כל אחד ישב או שפשוט תתנו לאורחים להחליט היכן הם יושבים בעצמם? האם יהיה שולחן אחד או שניים המיועדים במיוחד עבור המשפחה וכמה שולחנות עבור החברים? אתם רוצים שיהיה שולחן מיוחד עבור הילדים או שהם ישבו יחד עם ההורים שלהם? כדאי לחשוב על כל הדברים האלה כמה שיותר מוקדם כאשר מתכננים מסיבת בת מצווה חגיגית.

אז אחרי שחשבנו על הכל, הזמנו אולם לבת מצווה, קבענו תאריך ושלחנו הזמנות, כל מה שנשאר לכם הוא לעשות חיים. מזל טוב!

הפקת בת מצווה מוצלחת נמדדת ביכולת שלה להוציא רעיון לפועל בדיוק כמו בחזון שלו.
לפני ההפקה וחיפוש אולם לבת מצווה במועדון צריך קודם כל להחליט לגבי האופי של האירוע. אתם רוצים לעשות אירוע רק לילדים או גם למבוגרים? האם אתם טיפוסים של אירועים קטנים ומחפשים מקומות לאירועים קטנים, או מחפשים להרים הפקה גדולה ונוצצת? לפעמים יש מבוגרים שאתם חייבים להזמין, כמו למשל דודים וקרובי משפחה מאוד קרובים.

עוד אפשרות היא להושיב את המבוגרים לחוד ואת הצעירים לחוד. ניתן גם שהאירוע יהיה ממש מופרד, מתחם אחד לצעירים ומתחם אחד למבוגרים.

בת מצווה – שווה להשקיע בהזמנות

עוד חלק חשוב מתכנון אירוע בת המצווה הוא בחירת הדי ג'יי של האירוע. זו בחירה חשובה ביותר כי כמו שציינו קודם, המוזיקה היא חלק חשוב ביותר מהאירוע עבור הצעירים. המוזיקה קובעת חלק גדול מהאווירה וחשוב מאוד שכלת בת המצווה תאשר את המוזיקה ואת השירים.

גם ההזמנות הן חלק אינטגרלי מהאירוע עצמו. בדרך כלל נהוג לשלוח או לחלק הזמנות עם התמונה של ילדת בת המצווה עליהן. כדאי להשקיע מספיק כסף בהזמנות כדי שהתמונה תהיה באיכות טובה אך לא יותר מדי כסף כך שלא יישאר מספיק כסף להשקיע באירוע עצמו. חשוב לכלול בהזמנות את היום והשעה, את המקום, את פרטי ההסעות אם יש כאלה, ולנסח הכל כמה שיותר מובן וקצר.

באשר לביגוד, קיימות לא מעט חנויות שמתמחות בדיוק בבגדים עבור אירועים לילדות. חשוב מאוד שהבגד יהיה נוח ולא רק יפה, חשוב שהילדה תהנה ותצליח לנוע, לשבת ולרקוד בקלות ובקלילות ושיהיה לה כיף במשך מסיבת בת המצווה.

יש כל כך הרבה מה להספיק, איך לתכנן נכון את הזמן?

בדרך כלל מומלץ לערוך את האירוע משעה 20:00 עד סביבות 23:00 בלילה. הריקודים בדרך כלל מתרחשים בערך עד 21:30, כאשר הדי ג'יי מרקיד ומקפיץ את הילדים עם כל הלהיטים הכי חמים. אחר כך מתחיל החלק האמנותי של הערב, והחלק של המצגת, שבדרך כלל אחריו מגיע השלב של משחקי החברה, ולאחר מכן חוזרים לרחבת הריקודים. לסיום מגיע החלק של העוגה ולבסוף ריקוד הסלואו. לאחר מכן הדי ג'יי ממשיך לנגן שירים עכשוויים והמסיבה לאט לאט נגמרת.

בטח הייתם כבר בכמה מסיבות בת מצווה בעברכם. אולי של האחיות הגדולות, בנות הדודות, החברות או החברות לכיתה שחגגו את יומן המיוחד. מה חשבתם על המסיבות שלהן? היו במסיבות חלקים מיוחדים עליהם חשבתם "את זה אני רוצה במסיבה שלי"? את אתם רוצים למצוא אולם לבת מצווה בראשון לציון, אתם יכולים להפסיק לחפש וליהנות מחוויה באולם אירועים בראשון לציון.

וכמובן, לא נזנח גם את אירוע בר המצווה- גם הם אירועים מרגשים לא פחות! אם אתם חוגגים בר מצווה בקרוב, כדאי לתכנן מראש את הנאום של חתן בר המצווה, את הקייטרינג וכמובן את המוזיקה.