מועדון בר מצווה בראשון לציון

זה לא כל כך פשוט לערוך בר מצווה. צריך לארגן, לבחור, לסדר, לוודא ולתקתק. כאשר בוחרים מועדון בר מצווה בראשון לציון, חשוב מאוד לקחת בחשבון הרבה משתנים שונים ובמיוחד בחירת המועדון עצמו. הכנו עבורכם רשימה של כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בדיוק בשלב הזה, ומדוע המקומות הטובים ביותר לחגוג הם מועדונים או ברים בראשון לציון בפרט ובאיזור המרכז ככלל.

על מה לחשוב כאשר מחפשים מועדון בר מצווה בראשון לציון

· כמה מוזמנים אתם מתכוונים להזמין? כך תוכלו לדעת את גודל המועדון או האולם, ולהעריך את העלויות.

· חשוב לבחור את הדי ג'יי הנכון עבור הילד ועבור האורחים שלו. לכן צריך לדעת את הסגנון המוזיקלי שהכי יתאים למסיבת בר המצווה, לאורחים הצעירים וגם להתחשב קצת באורחים המבוגרים יותר.

· בחירת אולם אירועים בראשון לציון, בתאריך המתאים ביותר, הם כמובן חשובים מאוד. חשוב לבדוק את כל המשתנים מסביב לפני שסוגרים תאריך מול המועדון או האולם.

· לפני האירוע צריך להתחיל לחשוב ולתכנן את התלבושת של הבן ושל שאר בני המשפחה. כדאי לקחת מספיק זמן וללכת לכמה חנויות כדי שיהיה מספיק זמן למדוד ולנסות כמה חליפות שונות כדי למצוא את הבגד המושלם.

· חשוב לעבוד ולהכין את הנאומים מראש, וכדאי מאוד שלא יהיו ארוכים מדי או משעממים מדי.

· כדאי להזמין שלושה סוגי צלמים: צלם וידאו, צלם תמונות וצלם מגנטים. את הצלמים יש לבחור בקפידה על ידי תהליך סינון בו מבקשים המלצות, נפגשים עם הצלם ומבקשים לראות עבודות שלו.

· שווה להקדיש הרבה מחשבה וזמן לעריכת רשימת מוזמנים הכוללת את חבריו ובני כיתתו של חתן בר המצווה וכן את בני המשפחה והקרובים של ההורים ואולי אף של האחים. חשוב לשים לב לרשימת המוזמנים כדי לא לשכוח אף אחד.

· מומלץ לעבוד בכל תהליך תכנון מסיבת בר המצווה עם רשימות ולעבוד באופן מסודר ומאורגן כדי לשים לב שכל הפרטים מאורגנים כמו שצריך וששום דבר לא נשכח.

אז כאשר מגיעים לגיל המצוות זה אירוע מאוד חשוב. לכן חוגגים במסיבה גדולה ושמחה עם כל החברים וקרובי המשפחה במועדון, רוקדים, אוכלים ועושים הרבה שמח.

אבל היום חוגגים קצת אחרת מהדרך שבה היו חוגגים כשאנחנו היינו קטנים. היום המסיבה הרבה יותר מושקעת, יוקרתית ומתועדת. אתם הרי רוצים לתת להעניק לילד שלכם את הטוב ביותר, חוויה של פעם בחיים עם החברים והאנשים החשובים בחייהם. לכן האירוע צריך להיות מקורי, מהנה ובעיקר מאוד שמח.

נערים בני שלוש עשרה הם כבר לא ילדים. לכן חשוב שהאירוע יהיה בעל משמעות עבורם ועבור המעבר מהילדות לתקופת הנעורים. כדי להתחיל לתכנן את המסיבה קודם כל הדבר הראשון שכדאי לעשות הוא לקבוע את התאריך. ברגע שמחליטים את התאריך, אפשר לקבוע את המקום – מקומות לאירועים קטנים בראשון לציון – מועדון או אולם לבת מצווה בראשון לציון. זה חשוב לקבוע את הדברים האלה מספיק זמן לפני האירוע כדי שלא להיתקע בלי אולם ביום שבחרתם כיום הכי נוח עבורכם.

השלב הבא הוא רשימת האורחים, ולאחר מכן בחירת הקייטרינג. כמובן שחשוב שהקייטרינג יהיה כשר, ואם מסיבת בר המצווה מתרחשת למשל במועד מיוחד כמו חג הפסח, חשוב שהקייטרינג יהיה כשר לפסח. חשוב שהקייטרינג יתאים לכל האורחים, גם למבוגרים יותר וגם לצעירים שביניהם. לפעמים אפשר אפילו להזמין מנות שונות לילדים ולמבוגרים.

טיפים לחגיגת בר מצווה

  • מה התקציב שלכם? זו השאלה הראשונה שכדאי לכם לשאול את עצמכם. ברגע שאתם מחליטים על תקציב, אל תעברו את הסכום עליו החלטתם.
  • תחשבו על זה שבר המצווה של הילד זה אמנם זמן חשוב בחייו, אך בטח תרצו גם שהוא ילך לאוניברסיטה יום אחד.
  • תהיו בקשר צמוד עם הקייטרינג – כאשר מתכננים בר מצווה בראשון לציון, קודם כל חשוב לנו להדגיש כי יש ליצור קשר עם הקייטרינג רק אחרי שקבעתם את התקציב (ראו הסעיף הקודם). חשוב לזכור שאחרי שהחגיגה נגמרת וכולם חוזרים הביתה, האוכל הוא הדבר שכולם הכי זוכרים הדבר שכולם ידברו עליו למחרת. זה נכון גם אם האוכל טוב וגם אם הוא רע. אם האוכל טוב, האורחים יזכרו את זה שנים אחר כך. אם האוכל גרוע, הם יזכרו את זה לנצח.
  • תבחרו נושא למסיבת בר המצווה – אתם רוצים מסיבה קלאסית או מסיבת נושא? אישית אנחנו ממליצים על בר מצווה קלאסי כי אין יותר חגיגי מזה. אבל אם אתם רוצים לבחור נושא שקרוב ללב הילד, לכו על זה ועשו את זה בגדול!
  • כל הפרטים הקטנים – כולנו יודעים שתכנון בר מצווה היום זה כמעט כמו לתכנן חתונה, וכל הפרטים הקטנים חשובים. חשוב לחשוב על הכל: ההזמנות, הקישוטים, הפרחים, המוזיקה, הבלונים, יש לכם כל כך הרבה דברים לבחור. אנחנו מציעים להשקיע בהזמנה מקורית וכיפית כדי להכניס את המוזמנים לאווירה כבר כאשר הם מקבלים את ההזמנה.
  • לחיים! מי לא אוהב לשתות, במיוחד כאשר המשקאות חינם? חשוב מאוד לכלול חטיפים קטנים בתחילת הערב יחד עם השתייה כדי שאף אחד (מהמבוגרים, כמובן) לא ישתכר.
  • הסוף – היום הגדול נגמר, כל האורחים עזבו, הגיע הזמן לחזור למציאות וכולם מאוד עייפים. קחו לעצמכם איזה יום חופש ואולי אפילו איזה יום משפחתי בספא, לפנק את עצמכם ולהירגע אחרי כל הלחץ והעייפות.